blä för snö

nu får vädret ta och bestämma sig, antingen så blire vår eller så blir det vinter vill inte ha nå mittimellan längre. känns som förkyldningen börjar ta om, i hate it. jag som hade börjat röra på mig och idag känner jag hur halsen börjar göra ont och lätt tryck över öronen.. vill inte bli sjuk nu! :(

annars så gör vi inte ett piss. funderar på hur vi ska göra på påsk. också kom jag på att jag nog må gå ut imorgon och leta nå björkris att sätta fjädrar i.. skulle ju va mysigt att va i stan då vi jämt annars åker till våra föräldrar på påsk. men vi får väl la se!

i veckan skulle jag vilja ha en heldag hemma själv, så jag kan storstäda för det har inte gjorts i detta hus ännu. vårstädning kanske jag skulle ha kallat det. skulle verkligen behövas & tvätten skulle behövas tvättas. ska nog för enkelhetens skull skriva mig en lista på vad som man ska göra, för då glöms ingenting bort..

nää, vet ni vad? jag ska äta upp min lilla godisskål som jag köpt. satt just och skrattade åt det, för ett år sen när vi köpte hem godis så köpte vi 1-2 kg på helgerna och vräkte i oss.... (Jaaa, kanske skälet till att jag aldrig går ner efter mina graviditeter????) Ikväll köpte jag mig en påse som vägde 0,170kg. Jag har även slutat med små ätandet på veckorna, för de är jag också väldigt flitig på..

nä, dags att kika vidare!
tjingelng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0