Taklampa

 

Idag slängde jag iväg en beställning på den här lampan!! =) Jag hade "tillgodo" på Ellos sen jag reklamerade min bikini förra sommarn, och nu hade dom även 40 % rabatt så då beställde jag den här!

Jag hade tänkt ha den i köket, så jag hoppas att den passar! För tillfället har vi ju ingen taklampa i köket, så det behövs verkligen! Jag har länge velat ha en sån här taklampa men ha inte vetat om de ska passa, så nu håller vi tummarna för att det ska bli fint! :)

 

För övrigt idag har vi varit på medvinden, dock väldigt blåsigt och snöigt så det var väl inte så roligt. Men om de blir bättre väder i veckan ska jag åka dit och åka långfärdsskridskor, ska dock kolla om man kan köpa begangade, känns lite halvdyrt att hyra för 200 kr/tim eller 300/dag, då ett par nya kostar runt 1000 kronor. Åker man flera gånger så tjänar man ju på att köpa ett par. Men tänkte kika om de fanns begangade.

Just nu ligger Lovisa och kikar på "Min vän Charlotte" och Frida sover. Reine är ute med Petter och jag ska väl snart börja med maten! Vet dock inte riktigt vad jag ska göra än! Ska väl leta mig något recept!

 

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0