myspys

just nu har jag det lugnt och skönt. reine är på ishockey, barnen sover och jag bara är. har tänt ljus, städat undan alla leksaker, plockat undan i köket och tv rummet. frida är expert på att dra i precis allting, det första hon gör på morgonen är att dra fram allt på hennes rum, sen när vi går ner drar hon ner duken på tvrumsbordet, filten i soffan och sen drar hon fram leksakerna som vi har nere. och så håller de på hela dagarna! så jag plockar inget på dagarna, finner ingen mening i det då det åker fram lika fort igen!

så nu på kvällen är de så skönt, när man lagt barnen, plockat undan allt, tänt lite ljus och allting är så tyst och lugnt! det är såna här stunder som man uppskattar när man är småbarnsförälder. när lovisa var bebis var det bästa jag visste var att duscha, det var mitt sätt att koppla av och få lite egen tid. för er som inte har barn, så kanske ni inte förstår hur värdefull "egen tiden" är.

en långprommis hann jag med idag också, det är himla skönt!

nu sitter jag och kollar på tunnelbanan, hahah, så skönt program! just nu äre ett fyllo som sitter och visar sin tacksamhet till ordningsvakterna! haha! han är ju typ kär i ordningsvaktens röst, haha!

om en timme börjar body of proof! får väl se vad de blir för nåt under tiden!
tjingeling!


Kommentarer
susie

haha precis så är det hos oss också! ser ut som ett bombnedslag med leksaker på dagarna.. men tack vilket bra tips!

2012-02-08 @ 23:40:54
URL: http://susiemanthen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0