Mitt kap



Jag tyckte att jag gjorde ett riktigt kap igår, så måste bara berätta om det! Jag fyndade på Polarn & Pyret. Jo, det är sant, man kan tydligen göra fynd där också! =) Jackan som ni ser här ovan, köpte jag till Frida igår. Jag har varit ute efter en vinterjacka till henne, så jag tänkte att jag går in och se om dom har något kvar sen REAN. Visst fanns det en fin röd jacka där och väntade på mig! med 50 % rabatt! Sen hade jag 150 kronor i bonuscheckar också! Så den vart inte dyrare än 200 kronor, rena fyndet tycker jag!! =)

Den va lite lång i armarna men de gör inget, hon kanske kan ha den till hösten förhoppningsvis också! Dom brukar ju kunna vara ganska stor i storlekarna! =)

För övrigt kan jag ju tala om att det kändes helt okej på slutprovet, kändes inte lika hemskt som de kändes innan jag skulle dit. Jag hade nog bara gått och varit leds, trött, nervös och irriterad i onödan! Svaret på det får jag väl om cirka 1-1½ vecka... Så tills vidare så håller vi tummarna för ett bra slutbetyg! =)

Ikväll hade jag tänkt att ta mig en långprommis! Känns som om de är på tiden, har varit väldigt dålig på att röra mig. Och nu må jag ju börja tänka på figuren till sommarn! Så jag börjar med en prommenad ikväll, är lite snorig och så. Men sen ska man väl börja springa igen! Läser man mina gamla inlägg så ser man ju att det gjorde ju underverk, mådde ju verkligen kanon!

Nu ska jag ta och gosa med Frida! Hon är väldigt trött... Hon så ska jag försöka hålla henne uppe i 1 timma till. Vi får hålla tummarna om att det går bra!

Tjingeling!


Kommentarer
susie

superfin jacka verkligen! Boken heter Djurungar, eller det står först med liten text längst upp Mina Mjuka Vänner sedan står det med stora bokstäver Djurungar :) Den är jättebra, små rim-texter till varje bild

2012-02-02 @ 11:04:16
URL: http://susiemanthen.blogg.se/
Anonym

fin jacka!! ja sen kan du springa till mig i sommar :-D

2012-02-02 @ 20:55:34
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0