Tröttelitrött

Hugaligen vad trött jag är jämt! Beror det på att man är ledig? Jag har ju faktiskt varit ledig i 3 veckor och det har varit skönt, men nu längtar jag efter jobb! Så imorgon ska jag iväg och jobba, så de blir skoj :)

Idag ska jag iväg på studiesnack, få lite info om vad som nu ska hända! Jag hoppas nu att jag kommer klara de här på distans, bokföring osv är ju faktiskt inte de lättaste. Kanske ska jag inte ta bort personaladministrationen, kanske bra och få repetera litegranna! Det var ju faktiskt inte så mycket i själva löneprogrammet Visma som vi hade, typ 2 lektioner MAX. Så kanske bra! Vi får väl la se.

Nu ska jag gå och göra frukost åt oss! Försöka få Frida att sova, ska även försöka hinna byta gardiner i köket.
Annars äre nog bara i glasrummet som jag bytt till höstgardiner! dvs mörka gardiner! myyys!

tjingeling så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0