wonderful

har verkligen haft en kanon helg. i fredags så var jag ut på min hemort, dvs i Hammarstrand. först på kvällen var vi hos maggie och sen gick vi vidare till hotellet. det var väldigt trevligt och man träffade väldigt många som man inte träffat på hur länge som helst, verkligen super skoj! :) kom väl hem runt 3 och sov till 12, det hör verkligen inte till vanligheten. på lördag kväll somnade jag vid halv 9 och sov till 9 på morgonen, var helt dödstrött helt enkelt.

idag har jag pluggat och hämtat dagiskorten. imorgon ska jag plugga det sista inför inlämningsuppgiften och sen skicka in den. sen måste jag iväg och köpa en stol till lovisa, en bilstol alltså. hon får inte längre plats med axlarna i den andra stolen och den är det dags för frida att byta till. så blir nog förmodligen imorgon eller övermorgon, får se när man har tid helt enkelt.

nu ska jag kika vidare,
tjingeling


Kommentarer
Magda

Ja det var fruktansvärt skoj i Fredags, perfekt med tjejfest innan och hotellet var grymt! Vi får köra en repris på juldagen kanske;) Och att vara med dig igen efter alla år var super skoj, min lilla kossa. Kom ihåg att jag finns här för dig precis lika nära som únder högstadiet, du kan alltid vända dig till mig. Kram på dig!

2011-11-08 @ 12:14:53
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0