Svar till anonym

Varför jag aldrig lägger ut bilder var din fråga. Jag vill inte lägga ut bilder på mina barn, då jag vet hur fort bilder sprids på nätet. Och för att lägga ut bilder annars på mig och allt runt omkring mig är jag för lat för. Också är jag så himla dålig på att komma ihåg kameran! Men jag ska försöka bli bättre, jag lovar! :)

Nu har Frida precis vaknat efter en lite förmiddags tupplur på 45 minuter. Nu ska vi klä på oss, hoppa in i bilen och fara på öb. Vi ska nämligen iväg och köpa flyttkartonger! Kanske ska jag ta med kameran och se om jag lyckas med nån bild. Jag är verkligen URDÅLIG på att ta bilder och att komma ihåg kameran!

Tjingeling så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0