julbord

jaa, då äre dags för årets andra julbord med reines jobb som ska vara på hov. det sägs att det är jätte bra där, så jag hoppas på det också och inte mamma scans köttbullar som man fick sist.

jag är nu redo, väntar på reines bror peder som ska hämta upp mig strax och under tiden dricker jag lite vin, mumsi! efter julbordet blir det eventuell utgång, hoppas jag kommer in bara. verkade som dom skulle på dahlwinnie och sist var det tvär nej. så vi får väl se, annars går jag väl själv och rockar loss på olearys eller nåt :P

känner att ansiktet håller på kokar upp, någon mer än jag som blir röd om kinderna när man dricker vin?? händer ju också när jag är stressad, så kanske därflr också.

nä, nu ska jag väl fortsätta lyssna på mix megapol och dricka vin i väntan på skjuts.
en bild på mig kommer sen, såååå klart. påminn mig bara!!

tjingeling folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0