ajaj

idag har jag jobbat och jag har ont i mina ben. jag är inte van att jobba nu, så nu har jag super ont i benen så jag lovar er, jag ligger i soffan resten av kvällen! :P imorgon blire jobb igen, kommer nog bli super kul och förhoppningsvis mycket folk! :)

nu har jag suttit och kollat på drömmen om ett barn och det är ju verkligen hur bra som helst. jag verkligen beundrar dom människor som medverkat i programet. jag och många andra tycker att 9 månader är en lång väntan för att äntligen få sitt lillapyre som man längtat efter så mycket och tänk då dom står i kö och väntar i månader/år för att få ett efterlängtat litet barn! det är verkligen beundransvärt hur dom orkar, man undrar verkligen var dom får all kraft ifrån.

vet ni, nu ska jag sova... jag är superduper trött, även fast jag fick sova till halv 9 i morse.
så, sängen nästa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0