Träning - dag 5

Dagens mat

Frukost: Yoghurt m. min fröblandning + 2 hårdmackor
Lunch: Ett ägg + hårdmacka
Middag: Hamburgare

Dagens träning

90 minuters prommenad

Övrigt

Mådde ju som sagt skit i morse och därför så blev det ingen morgon prommenad. Och eftersom att det är så fruktansvärt varmt idag och för att jag inte har varit så pigg på förmiddagen så skippar jag också joggingen. Men jag, Reine & Frida tog en långprommenad idag. Vi gick till Torvalla by, vidare mot Ängsmon och sen på dagis för att hämta upp Lovisa.

Känns som om jag iallafall börjat få resultat. Idag har jag på mig ett par jeans som förut har suttit åt så hårt att höfterna "hängt över kanten". Men det gör dom inte längre, nog för att dom inte är nytvättade men iallafall. Känns som att det blivit lite skillnad =)

En annan sak som jag gillar med "mitt nya liv" är att magen inte längre sväller upp som en ballong då jag nästan inte äter några kolhydrater. Jag har DOCK SYNDAT idag och ätit bröd till hamburgaren eftersom att både löken och isbergssalladen var slut här hemma, annars hade jag kunnat haft salladsblad som bröd. Men det var gott iallafall :)

Jag ska införskaffa mig en stegräknare, helt klart! Kanske blir imorgon då jag verkligen måste på stan för att inhandla de sista grejerna till balen. Nån som vet var man kan hitta en stegräknare?

Nu ska jag lägga barnen!
Tjingeling


Kommentarer
Sara

Kul med ny blogg! Det finns stegräknare på Clas Ohlson för 49 kr :) Jag och min kompis köpte varsin men tyvärr gick hennes sönder efter bara 2 veckor.. Men min funkar fortfarande!

2011-05-13 @ 15:33:14
URL: http://sarakuhl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0