Grattis lilla Linnéa

Idag har vi varit på kalas hos Lovisas kompis Linnéa. Mamma Madde och bonuspappa Oskar bjöd på fika. Mamma Anneli och sönerna Milan och Neo var också där. Det bjöds på himla gott fika (b l a hallongrottor, mina favvisar). Och sen har vi ätit ostkrokar här hemma. Så känner verkligen hur onyttig jag har varit den här helgen, så imorgon blire prommisar i massor.

Till veckan ska jag göra klart de sista i skolan, sen är jag äntligen KLAR! känns så himla, himla skönt! jag har tre saker i svenskan, sen en i info&layoutb sen tror jag inte att de är mer.

IDAG BLIR MIN LILLA TJEJ FRIDA 5 HELA MÅNADER. Jag kan inte förstå att det gått 5 månader sen denna lilla dam kom till världen. Hon är så himla gullig och jag känner på mig att hon kommer bli en riktig bus-unge. Hon har redan börjat ta sig bakåt och åt sidorna, så ibland tar hon sig fram till pappsens förstärkare där hon börjar att pilla på. Också älskar hon att göra sig rolig, så att syrran skrattar. Så kan tänka mig att hon kommer göra massa hyss också kommer Lovisa att skratta åt henne, också kommer hon fortsätta så :P

OCH MINA ANDRA (LILLA) TJEJ LOVISA BLIR HELA 4 ÅR på lördag. Det kan jag inte heller förstå, känns som om tiden bara sprungit iväg. Det var ju nyss hon som låg här på golvet och var förbannad för hon inte kom någonstans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0