för fyra år sedan

så låg vi på bb med världens vackraste lilla flicka, nämligen Lovisa. vi hade inte till hundra bestämt att hon skulle heta det, men vi var helt inne på det. jag kan inte förstå att det redan har gått 4 år, 12 timmar och 34 minuter sedan min älskade lilla (stora) tjej kom upp på min mage. hon fångade mitt hjärta med en stormvind och förändrade hela mitt liv.

för 4 år sedan blev jag mamma för första gången. det är en känsla som inte går att beskriva.

lovisa, min fina älskade dotter.
jag älskar dig! <3


Kommentarer
Mikaela, mamma till Emanuel & Hedda.

Grattis Lovisa! :)

Det går så otroligt fort.. kan inte förstå att min "lilla bebis" blir 5 om 3 veckor!

2011-05-21 @ 22:13:29
URL: http://mikaelacecilia.wordpress.com
susie

gud vad kul :) 4 år, kan inte tänka mig min lilla Stella vara SÅ stor haha!

2011-05-22 @ 16:12:38
URL: http://susiemanthen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0