Träning dag 1

Nu börjar jag om och hoppas att viljan, lusten och energin håller lite längre. Jag vet inte om jag gick in i det för hårt förra gången. Blev ju som sagt sjuk i mittn/slutet av maj och var små sjuk ändå fram till efter studenten. Men sen fanns ingen ork till att ta tag i det igen, vilket resulterade till att mina 3 kilo som jag ned har jag snart gått upp igen. Jag har inte vågat ställt mig på vågen förrän igår, vilket visade att jag hade gått upp 2 kilo. Så idag när jag var som mest leds & grinig så kände jag att jag behövde rensa huvudet lite, så jag tog mig en spring tur. Och tro det eller ej, men det gick bättre än väntat. Min lilla kondis som jag hade byggt upp hade inte försvunnit, så nu är det bara att kämpa vidare och bygga på!

Så den här gången ska jag inte bara träna för att gå ned i vikt, utan även för må bättre och att bara få vara själv och rensa huvudet. Jag önskar faktiskt att jag hade tiden att springa från morgonen, för det vore ju det härligaste.

Dagens träning:

30 minuters joggingrunda.

Mitt mål
är att efter sommaren ha fått bort ALLA graviditetskilon efter Lovisa, dvs att minska 6 kilo. Graviditetskilona efter Frida ramlade av ganska fort, men det gjorde dom sista 5-6 kilona aldrig när jag var gravid med Lovisa.
Mitt delmål blir att gå ner dom kilona som jag nu gått upp då jag slutade träna!

Yes! Ska be min kära bror fixa ihop ett träningsschema åt mig så jag når mina mål! Sen kör vi!
Jag kommer i fortsättningen ha på mig min stegräknare varje dag och sen skriva ned här i slutet av dagen av räknaren stannar på.

Någon som vill joina mig? :)



Kommentarer
Maja

Synd att jag bor i hallen i sommar annars hade jag joinat dig!

2011-06-27 @ 22:36:35
olivia

jag viiiillll

2011-06-29 @ 21:26:30
URL: http://oliviabe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0