Frida <3

Våran lilla pärla Frida blir 6 månader idag. Tiden bara springer iväg, minns de som igår när hon föddes och första tiden hemma. Nu kryper hon på för fullt och utforskar allt som hon får syn på. Det enda som är skrämmande här i livet är om man ramlar. Annars allt är som låter intressant. Frida är också en äventyrstjej, hon ska testa allt och försöker med saker som hon inte heller klarar av. Som ett exempel på det så sätter hon sig själv, fast hon kan inte sitta så hon tippar. Hon har helt enkelt fattat att övning ger färdighet.

Det har hänt mycket under dom här 6 första månaderna. Hon har redan hunnit skapa en egen vilja och jag känner på mig att hon kommer bli en riktig busunge som aldrig kommer lyssna på vad man säger. Men hur det än blir, så ger hon mig skratt för livet.

Jag har helt enkelt det jag gör framöver.
And i'm ready!

Grattis lilla älskade hjärtat på 6 månaders dagen!

Puss på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0