Bombnedslag

Här hemma har en bomb slagit ned, med tvätt... överallt.... och disk... jag orkar inte ta tag i det? så fort jag ska städa känner jag att jag inte orkar för det är för mycket. och tvätthögen bara växer, men jag orkar inte tvätta heller, iallafall inte hemma. Och tvättstugan har jag varit för lat för att gå ner och boka.

Imorgon ska iallafall jag och Annika åka iväg på Barnens hus och kika. Det blir najs!

Annars skulle jag ha bokat tåg & hotell in norway! Vi ska åka dit på en minisemester och hälsa på min kusin Stina och hennes kille Stig. Kanske har dom något intressant att se också :)

Nu ska jag ta och göra ordning Lovisa för att gå och sova.
Fridan sover redan.

Tjingeling


Kommentarer
susie

det vill jag absolut göra, skulle vara kul om Stella och din lilla tjej fick träffas :) haha hos mig ser det också ut som en bombnedslag. men orkar jag städa? näe..

2011-06-14 @ 00:24:00
URL: http://susiemanthen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0