Livet på BB

Konstigt nog älskar jag dessa program, trots att jag tycker de är lite små äckligt. Jag skulle aldrig i mitt liv kunna jobba som barnmorska då jag aldrig i mitt liv skulle kunna tänka mig att gräva mellan andras ben hela dagarna. Jag skulle därimot vilja vara med på en förlossning! Typ stöd! Jag tror jag skulle vilja veta hur de känns att stå vid sidan om, hur det är att se någon ha så jävla ont och att man inget kan göra.

Nu iallafall så äre en tjej som fått trillingar, det blev akutsnitt då den ena hade tillräckligt med syra eller vad det var. Dom föddes i vecka 30. Snacka om småttingar! Och tänk känslan..... 3 kids på en gång! Då skulle man ju inte behöva göra om det något mer!

Om nåt år får man väl uppleva den känslan igen förhoppningsvis! :)
Men först blire plugg & jobb! Så man får nån bättre föräldrapenning!
Och så att man har någonting att komma tillbaka till efter föräldraledigheten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0