kanske kan jag snart ropa hej!

jag har i stort sätt hela mitt liv haft problem med min mage. men nu på slutet har jag börjat blivit öm i magen också. så sökte lite på internet och tyckte att jag hittade en artikel på aftonbladet som stämde in just på mig. den varnar för allt socker som finns i maten och att man kan ha "svampar" i magen. vid mkt intag av socker så får man uppsvälld mage eller förstoppning. och sockerrika produkter är bla kolhydrater.

så nu ska jag testa att äta mindre kolkydrater för att se om min mage blir bättre och att jag äntligen kan få andas ut och bara leva! samt köpa nånting på hälsokostbutiken!

här är artikeln jag hittade, klicka här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0