1 dag kvar <3

Nu är det minsann bara en dag kvar! Imorgon bitti så tar vi tåget ner till Sthlm-Arlanda. Lovisa är ganska ivrig, hon har frågat sen i fredags om vi inte ska ta och åka till Teneriffa snart och imorse när jag sa att imorgon så åker vi till Teneriffa så har hon gått och pratat om det heeeela dagen. Spännande!

Idag har jag varit iväg och shoppat de sista. En ny spännande leksak till Frida är inköpt, Lovisa tyckte den var kul. Men vi får väl se hur länge den är intressant... Det är en kamera från Fisher Price. Vi har också köpt nappar, solglasögon, en skallra & en napphållare till Fridan. Lovisa fick nya färgpennor som hon ska ha med sig så att hon kan måla. Vi ska väl också försöka hitta något annat pyssel som hon kan ta med sig. Kanske ett pussel eller nåt spel. En bok ska vi också ta med.

Jag kommer ju glömma många saker känner jag på mig, men jag har med det viktigaste iallafall.... Bikinin, handduk & solkräm! ;)

Min nya bikini kom med posten idag, den var helt okej, inte super snygg men heller inte super ful. Man får väl helt enkelt acceptera att man inte har någon snygg ungdomskropp längre & att man faktiskt fött två barn! Därav alla skavanker! Jag börjar någonstans inom mig acceptera hur jag ser ut. Känner faktiskt inte längre att jag behöver gå ner i vikt, jag börjar trivas. Jag är inte super smal, men heller inte tjock. Brösten sitter inte där dom en gång satt, magen är inte lika fast & fin! Nä, och den är faktiskt randig. Min älskade Lovisa lämnade fotspår efter sig. Men vad spelar det för roll? Jag har min fina älskade pojkvän Reine som faktiskt älskar mig för den jag är & inte bryr sig om min nya mammakropp.

Nä, man kanske ska ta och göra nån nytta så att man kan koppla av till kvällen! Köket ska städas, resterande ska packas, barens ska badas, naglarna ska målas & checklistan ska bockas av.


Kommentarer
stina

Det tycker jag absolut att du ska göra! (Komma hit när jag fyller år, alltså) Det hade varit sjukt kul, lillfisa! :) Hoppas ni har det bra utomlands. Njut av värmen! KRAM

2011-09-06 @ 18:37:29
URL: http://kalaskula.blogg.se/
emma

jo det känns nästan som jag skippar tvillingvagnen! det var mest för om jag är själv och vill gå ut så är det bra att ha en sådan. men blir till att köpa en enkel istället:)

2011-09-14 @ 09:33:33
URL: http://saema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0