Det har tagit stopp

Jag säger väldigt ofta hur trött jag är, men nu är jag konstant trött. Känns som om det spelar ingen roll hur mycket jag sover så är jag trött. Har blivit väldigt ljudkänslig, vilket gör att när det blir mycket runt omkring, så surrar det bara i öronen. Väldigt, väldigt jobbigt. Iomed detta är jag också väldigt irriterad, för att jag är så trött, för att jag inte har någon ork.

Förr var det jobbigt att städa, men när man tagit tag i det så kändes det som allt lossnade från axlarna och man blev genast mycket piggare. Men nu känns det bara som om det aldrig tar slut, även om jag städar, så känner jag mig inte pigg efteråt, känner mig lika trött och orkeslös.

Fruktansvärt trött helt enkelt och huvudvärk! Känns som om jag kommit till ett stopp, kommer ingen annanstans, jag orkar inte ta mig någonstans. Jag är bara så trött..


Kommentarer
Magda

Vännen du måste ta reda på vad detta beror på, gå till läkaren och ta blodprover, gå igenom din vardag och kolla om det kan vara någon psykiskt osv. Innan det går för långt <3

Svar: <3
Linnéa

2012-10-30 @ 16:56:24
URL: http://maggiehoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0