dåligt med uppdateringar

kom på mig själv idag, vad himla dålig jag är på att uppdatera här på bloggen! har helt enkelt glömt bort den, fy mig! men nu ska jag väl göra nån slags uppdatering av livet!

nu är vi inne på andra inskolningsveckan med Frida, det går jätte bra och hon verkar stor trivas, trots att hon saknar mammsen & pappsen lite! idag lämnade vi hon för första gången, hon hade inte ens tid att säga hejdå men hon hade uppfattat att vi hade gått. när jag kom efter lunch och skulle lägga henne sa hon "hej mamma" också fick jag en gos-kram! min lilltjej har blivit så stor!!

och jag, jag hinner hur mycket som helst på dagarna känns de som när båda är på dagis? idag hade jag skrivit upp att städa övervåningen, men jag hann med hela huset! endast toan nere som ska dammtorkas & tvättstugan som ska rensas, annars så! :) känns som om jag helt plötsligt fick all tid i världen. hunnit skicka in inlämningsuppgiften till skolan också! så nu i två veckor ska jag bara läsa på till provet den 8 juni! grett!

lovisa min fina mår tipp topp, hon växer även hon och blir stor. hon har ju fyllt 5 år nu. hennes bästa kompis ska flytta från området nu, och det är hon lite ledsen över eftersom att dom nu inte bara kan springa ut och leka med varandra utan u kommer man måsta ringa och kolla så¨dom kan gå och hälsa på varandra.

för övrigt söker jag ett heltids jobb så att jag kan köpa mig en bil, det är min största önskan just nu. och om jag får bestämma blir det en passat.

så ska sätta mig och söka lite jobbs! så att man kanske kommer ett steg närmre bilköpet...
sen skulle jag behöva putsa mina fönster också, men har ingen skrapa, så må köpa det!

ska göra en bildupdate också! men inte just nu!

nu ska jag försöka skrapa ihop ett cv & personligt brev!
tjingeling folks!


Kommentarer
maja

de är billigare än i sverige. men kostar ändåom man köpee lite dyrare saker. men helt klart bättre priser än sverige :)kraaaaam

2012-06-01 @ 03:00:13
URL: http://mwahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0