Sista tentan!

Imorgon är det dags, då är det dagen D, sista tentan! Sen är jag färdig med skolan för ett tag! Sen kommer jag ju säkert vilja plugga vidare sen, helst av allt skulle jag vilja arbeta som ekonomisk rådgivare på typ kronofogden! Men å andra sidan ändras mina mål lite då och då. Innan jag tog studenten var jag sten säker på att jag ville jobba på bank, skulle ju dock inte sitta fel de heller!

Men just nu inriktar jag mig på Ekonomiassistent-jobb. Denna kurs, Redovisning och beskattning har stundvis varit jobbig men samtidigt har det varit den roligaste kursen hittills! Och det är ju precis det jag kommer jobba med som ekonomiassistent, sköta folks bokföring!

Så nu sitter jag här, känner mig faktiskt lugn, inte ett dugg stressad över provet/tentan! Känns som om det kommer gå bra! Sen håller jag tummarna för att jag får jobbet som Ekonomiassistent som jag sökt också! Får jag inte det så fortsätter jobbsökandet, i värsta fall får jag ta ett till extra jobb för att fylla ut plånboken! Det behövs, speciellt nu när jag bestämt mig för att köpa en bil!

Är helt inne på att köpa en passat, har varit det ett tag nu! Audi är också fina bilar, väldigt sköna att köra & åka! Hm, svårt... Men lutar mer åt passathållet...

Näää, man kanske ska ta och lägga sig i sängen och slå på tvn en stund innan läggdags! Imorgon bitti är det som sagt dagen D..

Tjingeling!


Kommentarer
Denise

Vad duktig du är, Linnéa! =)

Svar: Tack Denise! :)
Linnéa

2012-07-15 @ 18:33:21
URL: http://denander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0