Klippdax



Nu är jag där igen!
Vill klippa av mig långhåret, är så fruktansvärt dunder leds på det! Förstår inte hur alla ni fina människor med långt hår orkar ha det. Men iallafall, vad tror ni om denna frilla? Tror ni att jag kommer passa i det?
Jag tror jag bestämt mig för denna längd, men kan ju ändra mig också.

Jag är bara rädd för att jag ska ångra mig, har ju gjort det hundra gånger förr. Dock inte varit leds på håret som jag är nu. För nu kan jag inte ens ha utsläppt hår för att det blir tover och trassel. Blä.

Nä, bort med håret! Men vad tror ni om denna frilla? Tror ni den skulle passa mig?
Kom gärna med egna förslag också! :)



Kommentarer
Anonym

Det är underbart med kort hår!! slå till.. om du ångrar dig så växer det ju ut! :-)

2012-01-08 @ 20:55:52
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0