=)

haft en bra dag, känner mig dock alldeles uppblåst i magen nu, fyfy. imorse gick jag med fislovisa på dagis, fikade med fröknarna & sen gick jag hem. väl hemma städade jag, duschade, gjorde mig klar & packade. Sen kom min fina kusinvitamin Joel och hämtade mig, vi for på Sibylla och åt, sen hämtade vi Lovisa på dagis och Adam på skolan och for mot Hammarn.

Så nu sitter jag hemma hos svärmor, med en febrig liten tjej! Frida har haft feber sen igår natt, vet inte om det är en tand på G eller vad det är som händer. När vår lilla fröken blir sjuk så blir hon verkligen sjuk, hur gnällig som helst och ska bäras runt och gosas. Vilket inte är vanligt, annars när hon är frisk är hon väldigt aktiv och tycker inte om att gosas, vill gärna vara för sig själv.

Man kanske ska ta och sova, fast först blire lite Irene Huss...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0