aaaaah!!

Nu börjar jag tveka på om jag ska klippa mig så kort som tänkt. Idag har jag en bra hårdag, dvs att håret är perfekt. Alldeles lent, rakt och inte en enda tova.

kanske ska jag inte klippa så kort som jag tänkt? jag chansar på att det är närmare 3 dm med hår. kanske jag bara ska klippa 2 istället. ååh, hur ska jag bestämma mig? idag kommer min fina vän monica hit och ska fixa håre på mig! ska klippa och färga! ska be hon ta före och efter bilder så ni får se hur de blivade! :)

vad tror ni är vettigt? klippa lite först kanske? så jag inte ångrar mig, som jag alltid gör.


Kommentarer
Magda

Iiiih va spännande! Blev garranterat kanon! Släng upp bild :-)

2012-01-11 @ 20:24:02
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0