workat

idag har jag jobbat och det var roligt som vanligt! jag trivs verkligen! :)

för övrigt har jag velat åka ner på stan och åkt långfärdsskridskor men tar mig aldrig iväg, men i veckan ska jag iväg! finns ju inge härligare! vi hade tänkt åka dit imorgon, men verkar som de ska toksnöa...


men alltså, melodifestivalen.... Låten Mirakel, hur kan den gå till final???? Vem röstar??? Han bara snackar ju.... ??? Alltså vinner denna låt så vet jag inte var jag tar vägen! Jag skäms, Sverige hur fasen röstar vi???? En författare i final??? Näää... Jag går och stoppar ner huvudet snön tror jag!

Nää, godnatt folket.


Kommentarer
Denise

Nä gud, jag blev inte avskräckt alls! :) Skulle absolut skaffa fler barn bara jag hittar den rätte ;)

2012-02-19 @ 07:24:08
URL: http://denander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0