Utemöbler

I år ska vi ju köpa utemöbler till vår uteplats! Men frågan är ju bara vad? Finns ju en hel uppsjö av dessa... Närmare sommarn får man väl bege sig ut på jakt, jaa, nu vet vi var mina skattepengar försvinner! Har kikat lite på nätet och funnit dessa:



Vill ju gärna ha vitt. Den första bilden är ju en favorti, tycker bild 2 & 3 är himla fina! Men frågan är ju hur praktiska dom är? Man vill ju sitta skönt och äta! Samtidigt som man kanske vill sola lite! Jaaa, det blir till att fundera! Skulle ju även vilja ha en sån där förvaringslåda till dynorna. Men man får väl se först vad själva möblen kostar, usch vad dyrt det är! Ja,man blir inte direkt rik på att vara mammaledig. Skulle vilja jobba mycket mer om jag fick bestämma!

Jaja, nu ska jag hoppa ner i sängen innan jag somnar sittandes! Man blir slut efter att ha varit ute mycket. Och tänk Lovisa som har varit ute hela dagen! Hon har bara varit in och ätit lunch & middag, sen har hon varit ute med barnen i området hela dagen! Men roligt har hon haft! :) Man märker att alla börjar krypa fram ut idet nu, i vintras när vi flyttade hit såg vi typ inte en kotte ute. Och nu när våren börjar komma är typ alla ute och pysslar på gården, och alla barnen är ute och leker!

Jag längtar tills att de kommer lite värme!
Godnatt


Kommentarer
Magda

Dom svarta rotting möblerna tycker jag är skit snygga! Dock kanske dom inte är så praktiska när man har småbarn som ska sitta vid bordet och äta. Jag ringer dig nått i veckan så får vi surra lite :-) kram!

2012-04-15 @ 23:33:27
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
M.

Tycker dom första vita var fina! Rätt skönt med högt ryggstöd när man sitter länge.. :)

2012-04-16 @ 18:55:49
URL: http://monkisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0