balklänningen

Idag har jag plockat fram balklänningen igen! Var tvngen att se om den var skitig eller ren! Och den var ren, så behöver inte kemtvätta den innan balen! Jaa, ni hörde rätt! Jag ska på bal igen med min kusin Adam! Och det ska bli så roligt, ser verkligen fram emot det! :) Kommer bli så kul! :):)

 

Snyggast beskäringen jag gjort! Men iallafall! Så här såg jag ut i klänningen! :)

Och jag som försökt gå ner i vikt, får allt se till att inte gå ner för mycket! I denna klänning vägde jag typ 58-59 när jag provade den, och när jag skulle använda den vägde jag bara 53 tror jag! Så ja, det var på gränsen att den hade trillat av! Fick gå och dra upp den typ hela tiden.

Men jag har ju inte lyckats så bra hittills så lär ju inte hinna få bort mer än de tills jag ska iväg igen! :)

Tjingeling!



Kommentarer
Mikaela. Ensamstående mamma.

Det finns ingen värmekälla, å lite andra "småsaker".

Men ev i framtiden kanske man får ta sitt pick och pack. Vi ska spana lite i sommar på vad som behövs göras och hur mkt det kan kosta.

2012-04-17 @ 18:33:42
URL: http://mikaelacecilia.worpress.com
maja

men ååååhhhh vad kul att gå på bal igen!!! Önska jag kunde få gå igen ocksååå. But that's only in my dreams!

2012-04-18 @ 06:50:42
URL: http://mwahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0