badhuset!

idag har vi varit på badet med kidsen! även syster & hennes kids var med också så det var super kul! och kors i taket så tyckte Frida att det var lite läskigt det här med badhus! hon klistrade sig fast på mig och fick absolut inte släppa henne! Dock tror jag att hon tycker att det var ganska roligt om inte annat så tyckte storsyrran det!

Det jag älskar med att vara på badet är att man är trött efteråt. Önskade bara att mina barn också var det. Frida sov typ 40 minuter och Lovisa är fylld med energi! Nu springer dom runt och slänger sig på golvet. Tokisarna!

Just ja, till lunch åt vi på Max, och alla ni som känner mig vet att jag hatar Max, gillar inte alls deras hamburgare. Och ännu idag fick jag bekräftelse, blä. Jag gillar faktiskt Mc.Donalds bättre, mycke mycke bättre! Någon fler som tycker lika? Också tar det mkt mkt längre tid att få maten, plus att det är dyrare. Enda pluset är väl att man får kaffet gratis! Haha..

Nä, nu ska vi kika på madicken!

tjingeling


Kommentarer
Maja

Taack, jag har de super bra :) hoppas allt är bra

Med er också, :))

2012-04-14 @ 00:29:09
URL: http://mwahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0