Svar till Emma

Jag vet inte riktigt vilken Emma det är och du angav aldrig någon adress eller email så det får bli ett svar här istället då. Jag läser utbildningen på en skola som heter Miroi, men går genom Lärcentrum. De förkunskaper du behöver är engelska, matte & svenska på gymnasienivå eller motsvarande. Sen ska du ha mycket goda kunskaper i Word & Exel (t.ex. Datakunskap).

Jag tycker att utbildningen verkar jätte bra då man plugga på distans. Väljer man att plugga på 100 % är man klar efter 19 veckor. Jag har dock valt att plugga på 50 % då jag är barnledig också, för jag vill ju hinna med hemmet med.

om du besöker http://www.miroi.se så kan du läsa mer om utbildningen i sig .

Hoppas du är nöjd med ditt svar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0