Sol, fest & oroliga föräldrar

Detta är nog det sjukaste programmet jag sett! Eller ja, det är lite små kul men jag skulle aldrig ha ställt upp. Jag tror inte att jag skulle vilja se hur Lovisa eller Frida beter sig på en utlandsresa när hon är runt 20 bast. Faktiskt inte. Jag tror jag hellre skulle vilja höra deras version om hur bra dom har haft det istället för att se hur dom beter sig när dom är full, raggar på killar osv.

Jag höll ju på dö när jag såg nåt avsnitt där killarna hade pissat ute på balkongen, fyfan vad äckligt. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort om det hade varit mitt barn, jag hade skämts så fruktansvärt mycke. Näfy, snuskigt. BLÄÄ...

Vad tycker ni om det programmet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0