pluggplugg

Idag är det första dagen som jag verkligen suttit och pluggat, så ja, jag ligger efter. Men det går bra ändå! Reine tog med sig Frida och gick ut så jag fick plugga i fred. Läste två kapitel & gjorde uppgifterna på respektive kapitel! Så det känns himla bra faktiskt! :) Imorgon blire heller inge plugg då jag tänkte shoppa lite & sen ska vi till Brunflo en sväng!

Jag vet inte om jag håller på att bli gammal? Jag blandar ihop barnens namn hela tiden och det blir så himla fel. Om jag ska säga åt Frida, så ropar jag istället argt Lovisas namn. Stackarn tror att hon gjort något fel fast det egentligen är Frida som jag blir arg på. Himla konstigt hur det blir med åren!

För övrigt så är jag himla trött i kroppen, känner mig helt slut. Jag skulle behöva städa riktigt ordentligt! Men jag orkar inte. Kanske kommer orken snart tillbaka... Men man får ju inte göra annat än att städa här hemma då Frida är och drar i precis allting. Så inte konstigt man blir helt slut, här är det aldrig en lugn stund!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0