kalas!

I natt så sov Frida faktiskt hela natten, typ hur skönt som helst! Dock var jag fortfarande hur trött som helst. Men det var iallafall skönt att slippa gå upp på natten. Lovisa har också varit duktig, hon har sovit hela natten inne på sitt rum! :) så jag har fått legat helt själv hela natten då Reine följt med Petter neröver nånstans på nån biltävling!

Idag ska vi på kalas till lilla Ebba som fyller 1 år. Så igår var jag och köpte present, men man blir helt snurrig, vad ska man köpa? Vad leker man med när man ör 1 år? Även fast jag har Frida som inte är så långt ifrån 1 år, så känns det som om jag inte har någon koll alls. När Lovisa fyllde 1 år fick hon ganska mycket sandleksaker osv, eftersom hon fyller år på våren. Känns lite svårare när man fyller på hösten/vintern. Jag har börjat fundera vad jobbigt det kommer bli att Frida fyller år så nära jul, med Lovisa har det varit lätt då hon haft så långt i mellan födelsedag & julafton så hon har behövt eller önskat sig olika saker. Men tänk lilla Frida som fyller så nära jul.... Jag kommer bli bankrutt.

Jag insåg igår... Barn kostar en förmögenhet! Kläder, overaller, mössor, vantar, halspolosar, skor, tossor, leksaker, tillbehör till vagnen osv..... dyyyrt! Men å andra sidan är det ju såååå himla kul att köpa också! :):)
Mina små gullfisar kommer bli så fiiiina i vinter i sina nya overaller! Likisar också! :)

Nu ska jag ta och fli ihop här hemma medan Frida sover förmiddag!
Tjingeling


Kommentarer
emilie

Ja de är inte de billigaste hehe, :) man tyckte de va nog dyrt med 1 barn men nog fan är de dyrare nu, :) bli dyrt med när man handla gneis pop bra märken som håller dom varma :)

2011-09-24 @ 10:57:12
Magda

Skriver du något i den andra bloggen? jag har nämligen glömt lösenordet till den.. :)

2011-09-25 @ 17:25:04
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Emma

hej!

den där utbildningen som du skulle gå, är den genom komvux, högskola eller annat.

Vart hittar man den? Vad är behörigheten för att läsa den? jag vet helt enkelt veta allt!:) är själv mycket sugen på liknande.

2011-09-26 @ 19:18:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0