home sweet home

hemma efter 2 fantastiska veckor i teneriffa som bestått av sol & bad! vädret har varit kanon, jag som var lite smårädd för att det skulle börja regna, men de blev bara sool och värme! tempen låg kring 28-29 grader på dagarna och 25-26 på kvällarna. Så det har varit jätte bra väder, perfekt för barnen också att det inte var för varmt.

nu ska jag myspysa med min stor tjej medan lilltjtjen sover.
imorgon blire ungaföräldrar, på fredag ska jag iväg och prata om mina studier! jag ska ju nämligen utbilda mig till ekonomiassistent! :) sen ska jag jobba hela helgen! :)

tjingeling


Kommentarer
Denise

Gick det bra att flyga o så med barnen? Jag lär väl ska till Turkiet så småningom med Alvin men gruvar mig för typ... allt! =S

2011-09-14 @ 15:19:51
URL: http://denander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0