Full rulle hela dan

Ingen rast, ingen ro! I det här hemmet slår vi upp ögonen första gången vid 02-03, lillan sover oroligt och får komma till mammsen & pappsen. Stonkar på i sängen i en timme, sen är det bara att kliva upp och göra välling, sen somnar vi om till 07 då det är dags att kliva upp! Sen är det fullfart! Jag är verkligen dödstrött vid 9 på kvällen! Förut hade man tid att sitta vid datan och tvn på dagarna, men nu har man knappt tid med det. För Frida har nämligen lärt sig hur man klättrar upp i soffan men inte ner. Så de gäller att ha ögonen öppna!

Nä, nu ska jag packa ner lillfisan i vagnen och gå till tvättis!
Sen kommer min kära syster hem med min lovely dotter Lovisa & även mina syster döttrar Mosan & Majsan kommer på besök! :) Skönt med sällskap då Reine är och jobbar med lillebrorsan!

Tjingeling


Kommentarer
Magda

Sova får man göra då man blir gammal ;)

2011-09-23 @ 17:22:03
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0