Workwork

Det har faktiskt gått bra att jobba idag. Jag var dock inte så allert på det, känns som jag kör ombytt här. Under veckorna när man ska jobba är jag hemma (och pluggar iofs) och på helgerna då man ska vara ledig, då jobbar jag! men det finns ju sina fördelar till det med, blir ju lite klirr i kassan!

Idag medan jag arbetade så inhandlade vi, tossor & en mössa till Frida samt födelsedagspresent till EllenPellen som ska ha 2 års kalas imorgon! Så imorgon ska vi dit, och sen ska Reine hem på Hammarn för att gå till tandis imorgon och eventuellt ska han få ta med sig Frida så jag får plugga ifred under dagen medan Lovisa går på dagis! SKÖÖÖNT! Ja, det är skönt! För annars hade jag bara kunnat plugga cirka 1 ½ timme under dagen då Frida har sovtajm.



Mössan jag köpte var inte rosa utan grå/svart! Tyckte de passade bättre till lilaoveraller.


Jag funderar även på att köpa den här mössan till Lovisa, tycker att den är snygg! Men vet dock inte om den är så himla varm.



Vi får väl la se vad man gör!
Vet ni, nu ska jag vara riktigt onyttig för vi har köpt chips & dip! mumsi!
Imorgon äre ledig dag som gäller! jippie!



Kommentarer
Anonym

hade ju vart pinsamt å åka ambulans för "de där" :/

2011-10-16 @ 20:53:38
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0