trött

idag är jag trött och irriterad. jag hatar dessa drömmar och jag vet inte varför jag har dom? kanske är jag kanske någonstans inom mig rädd för att det ska hända? eller vad? jag vet inte. men jag hatar dessa drömmar, för jag blir på så dåligt humör när jag vaknar. blä för drömmar.

annars så är jag stressad fast att jag är lika slö som vanligt, känns som ingen idé att göra fint här hemma när vi ändå ska flytta. kanske är de därför jag är så jäkla dålig på att plocka undan och tvätta. usch!

idag ska vi iallafall på dop, så jag ska försöka leta fram nå kläder som vi ska ha på oss. Sen ska vi köpa dopkort och sen far vi till Brunflo och ser när lilla Maja ska döpas! :)

Tjingeling så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0