shoppinglady

jag tror inte att det finns någon som besöker heminredningssidor lika många gånger på en dag som jag gör! jag funderar, funderar, lägger i varukorgen, funderar igen, stänger ner sidan, går nedan in och gör samma procedur igen! jag har ju hela tiden varit inne på att ha mörkrosa på fridas rum och ett ljusrosa prinsessrum. men inte längre! fridas blivande rum är vitt och därför tänker jag inte göra om det, utan det blir ett vitt rum med röda detaljer! lovisas rum velar jag med! känns som att hon kommer inte tycka att prinsessrummet är så roligt så länge och det här är ju ändå ett rum som hon ska ha några år. men rosa blire! hon älskar ju rosa, lilldonnan min!


är det någon av er som har några tips? vad man ska tänka på när man ska inreda en 4 åringsrum?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0