pluggplugg

Idag är min svärmor här, Fridas farmor så att jag ska få plugga i lugn och ro. Eftersom jag har tre inlämningsupgifter som ska vara inlämnade imorgon. Men jag är typ klar redan nu? Jag ska bara ha ett word så jag kan skriva in de på datan och skicka iväg de. Känns som om hela den här kursen var en repetion av hela gymnasiet. Affärsidé, AIDAS, Likviditetsbudget, Budget, Inkomster & Utgifter... Men de är ju skönt! Repetion är alltid bra!

Nu skulle jag ju bara haft Word, hur i hela friden ska jag få det idag? Känns ju inte så kul att köpa ett för 1000 kronor. Blää.. Varför ska allt vara så jäkla dyrt?

Nä, jag ska väl kika igenom en gång till!
Tjingeling


Kommentarer
Anonym

men sa inte Reine det att du kunde få Word av oss?

2011-10-06 @ 21:26:43
URL: http://minova.blogg.se/
Magda

Jag ska inte lova för mkt men kan kolla ifall jag ev kan fixa en office 2010 skiva åt dig så kan jag posta den isf.. men som sagt, är inte säker på att det kommer fungera, kör du Windows 7 eller XP?

2011-10-06 @ 23:32:58
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0