ont det gör ont

jag vet inte riktigt vad jag gjort, men jag har ont i nacken också strålar de ner på vänster axeln och ned mot skulderbladet. nu efter två alvedon känns de lite bättre, kanske någon typ av inflammation? ont gör det och jobbigt är det. jag har knappt orkat bära frida idag.

jag är helt slut, jag antar att all stress gjort mig helt slut istället. jag har ingen energi till någonting, det ser ut som fan här hemma. leksaker överallt, men jag orkar inte städa? jag känner inte ens stressen över att det ser ut som de gör. om vi hade backat tillbaka en vecka hade jag sprungit omkring som en yrhöna och plockat och plockat. kanske är det här ett sätt att samla kraft igen för att orka med allt igen!

egentligen borde jag plugga nu medan lilla hjärtat sover, men jag orkar inte. jag har ont i nacke, axel och lite av ryggen just nu. blää..

nä, nu ska jag lägga mig på soffan och vila innan det är dags för arga snickarn & greys!
väntar också på att my lovely man ska komma hem & min lilla prinsessa som är i Lit & fikar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0