magknip

usch och fy! nu fick jag magknip, påminner faktiskt om magontet jag hade när jag hade parasiten! eller går också att jämföra med förlossningsvärkar, blä!!!! men tur så kommer dom inte så ofta, men gör så jäkla ont att jag bara vill slänga mig ner på golvet. håller tummarna för att magknipet försvinner eftersom jag ska jobba imorgon!

ikväll ville jag ju egentligen gå på patriks combo som är på olearys! men då jag fick jobb imorgon, så blivade de inte så! kände inte mig så sugen på att vara seg imorgon & skulle ju verkligen inte vilja riskera att må skit! fy vad hemskt!

nä, nu ska jag väl fortsätta klaga på! och sen ska jag lägga mig tidigt för jag är dödstrött.
jag älskar mina döttrar & min sambo över allt annat! vad vore världen utan er?
massor med pussar på er! <3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0