Jahopp...

Företagsekonomi b kursen skulle ju börja idag... Tills att jag insåg att jag bara har en bok, basboken. Jag har inte själva uppgiftsboken. Och vet ni vad den kostar???? 550 kronor, RENA RÅNET. Jag kommer ju vara bankrutt efter att ha gått klart kursen. Och vet ni vad det värsta är? Att man inte får nån hjälp och veta vilka böcker det är man ska ha. Jag ringde Lärcentrum i morse, men dom hänvisade till en sida på internet där jag kunde beställa för dom kunde inte hjälpa till med litteratur om jag inte skulle låna. Suck och blä.

Min lust till att plugga försvann med vinden...

Nä, men jag ska väl ta och börja läsa det som ska läsas iallafall.
Frida ligger och sover i vagnen med fönstret öppet. Hoppas hon får sova nu, lillvännen!
Lovisa är på dagis. Så jag ska väl klä på mig sen och hämta henne till klockan 15.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0