inlämningsuppgift 1 - check

word, word... jag fick äntligen tag i det! Reines lillebror fixade det åt mig. Dock var det på engelska och inte alls samma version som jag hade på skolan, så dokumentet blev inte så himla snyggt iallafall. OM min kära mentor och handelslärare hade sett detta, WAA, som hade nog funderat om jag slagit huvudet eller något. Mitt nuvarande word ser ut som Open office och det fattar jag ingenting av, så därför fattar jag heller ingenting av det här.

MEN, nu har jag iallafall skickat in mina inlämningsuppgifter och det är ju huvudsaken. Jag förklarade för min lärare att detta var nytt för mig och att jag inte hunnit installera mig ännu på det här wordet. Jag hoppas dom förstår och istället kikar på mina uträkningar.

Skönt! Nä, vet ni vad? Nu ska jag gå och sova. För jag ska faktiskt jobba imorgon, känner inte ett dugg sugen på det! Men det blir säkert bra när jag väl kommer dit. Dock vill jag inte lämna tillbaka mitt lånechassi ;) Fick låna ett Nitro chassi medan jag lämnade in mitt city cross chassi för att dom skulle byta en sak! Men nu vill jag ha ett sånt! Jag bara älskar snurrhjulen där fram! Så himla lättsamt att gå med den och att köra i affärer ska vi inte ens prata om! Och FAKTISKT så är det mycket lättare att bära in och ur bagaget i bilen! Till nästa barn så blire till att köpa nytt chassi! =) hiihihi! dock lär väl de dröja! :D

Nä, nu ska jag som sagt sova!
Tjingeling så länge


Kommentarer
Anonym

dom är absolut inte nå roliga och köra i snö på vintern

2011-10-08 @ 08:07:41
Anonym

du kan få låna mitt chassi i vinter så tar ja ditt moahahaha...

2011-10-08 @ 16:24:47
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0