halloween

idag är det halloween och det har verkligen varit en kanon dag på jobbet. ni förstår inte vad roligt det är när det är fullfart hela tiden. och att häxan kom på besök och bjöd alla barn på godis och en påse med pyssel i gjorde ju hela dagen. och jag tror att alla barn var nöjda också! :) så fler såna här dagar tack! :) jag längtar verkligen till julrutchen!

det är verkligen super kul att jobba, känner inte alls någon motivation till att plugga. vill bara jobba, jobba och jobba. men samtidigt så gillar jag ju ekonomi, men är inte helt nöjd över betygen. efter gymnasiet så vill jag prestera bra, jag nöjer mig inte med godkänt utan vill ha minst väl godkänt. Och jag blir lite irriterad på min lärare i företagsekonomi, för hon har helt bedömt mig efter provet. eftersom jag fick det betyg som jag fick på provet, dvs godkänt. så, om det gick skit efter en bok på ca 200 sidor, hur fasen kommer de då gå på provet efter en bok på 420 sidor? kanske borde dom ha delat upp det så att dom har mer till betygsunderlag. så jävla värdelöst att jag blir arg.

känns ungefär som om jag lika bra skulle kunna lägga ner allt. jag älskar ekonomi, men ska man bara få godkänt för att ha pluggat järnet?

nä.. vi får väl la se vad som händer.


Kommentarer
Denise

Ja, kan ha varit ungefär samma, vet ärligt talat inte! Nån självrisktjosan hörde jag dock inget om. Men ny brandsläckare vid ev. brand samt påfyllning-service efter 10 år, osv... Ju mer jag tänker på det desto mer vänjer jag mig vid priset o tycker inte längre det är såååå himla dyrt. Det är trots allt (tror jag) riktigt grejer som (försäljaren sa) nånting som fungerar om det så skulle börja brinna om 8 år. Men nu ska den hämtas oavsett :)

2011-10-29 @ 21:14:07
URL: http://denander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0