fullt ös

skolan, skolan, kära skolan! jag älskade gymnasiet, varför fick man inte tillbringa hela livet där? då hade man kanon lärare som hjälpte en och visade när man inte förstod. nu sitter man här, fattar noll, läser igen, provar igen, fattar noll, läser igen, provar igen, läser igen och igen och igen....

just nu håller jag på med debet, kredit & bokföring. allt jag egentligen älskar, men jag fattar ingenting? eller så har dom som gjort boken skrivit fel? för er som inte vet så kanske jag ska berätta att när man skrivit klart allt i bokföringen eller konteringen så ska debet och kredit sidorna vara lika stor, dvs att är det 8000 på debet så ska det vara de på kredit också. men det blir fel hela tiden!

så när frida vaknade efter 1 ½ timme så gav jag upp. jag förstod fortfarande ingenting. men jag ska väl ge de hela ett nytt försök på söndag eller måndag! för nu ska jag försöka varva ner, för imorgon ska jag jobba och då kan jag inte tänka på debet och kredit, nä då ska vi tänka på barnvagnar, bilstolar och leksaker.
nää, nu blire föräldrafällan!
tjiiioo!


Kommentarer
Anonym

åh fy de där lät invecklat.. jag som hade problem med bara Excel :P

2011-10-14 @ 21:35:41
URL: http://minova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0