dum

ibland är man bara dum. lovisa vill ju ha en loftsäng på sitt rum, inte en jätte hög utan en lagom. men den som finns på ikea är träfärgad och blå, och jag vill ha en hel vit. Och för ett tag sen fanns de en på blocket för en femhundring. men så tänkte jag, nä jag väntar.. nu lär vi ju bli utan! snacka om dum man var som inte slog till! Jag menar, för de priset kan man ju måla om den! Inte så att jag vill köpa en säng för 1500 kronor och sen må måla om den! Nä, så jag letar efter begagnat!

för övrigt så pluggar jag dagarna i enda känns de som. nä, men försöker göra så mycket som möjligt medan fridalida sover under dagarna.

haha, lite rolig är ju Lovisa också. jag brukar kalla hon för Lojsan ibland, men idag fick jag mig en tillsägelse. Hon heter ju faktiskt Lovisa och inte Lojsan och då vill hon heller inte bli kallad för Lojsan.

nu blire ensam mamma söker, har missat ett antal avsnitt!


Kommentarer
emma

ja så var det säkert :) sen är det ju inte alls säkert det är lättare eller går fortare andra gånger heller, de är bara vad jag hört. hoppas du hittar en säng åt lovisa, såg nu på blocket en loftsäng från ikea för 300 kr, en vit och inte så hög:)

2011-10-17 @ 22:18:14
URL: http://saema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0