workworkwork

blivade så att jag skulle jobba imorgon och det löste sig. mamma ska komma och hämta barnen och ha dom i helgen eftersom jag ska jobba hela helgen och på lördagkväll ska vi på julbord med reines jobb. ska även försöka hinna med att fli ner allt i lådor också, eller ja, de mesta. för på torsdag får vi lägenheten och på fredag börjar vi tapetsera och på lördag flyttar vi!! =) jaaa!! äntligen är dagen här, då det bär av, till vårt lilla radhus! :) det ska bli såå himla roligt.

det har även fixat sig med dagis & från och med januari så ska jag vara mammaledig tills frida får dagisplats! :) jag hade egentligen fått plats till båda, men då fick lovisa på en avdelning där jag inte ville ha, så då bytte jag så att lovisa fick fridas plats och frida får vänta tills det blir ledig på någon av dom andra två avdelningarna som jag önskat. men helt klart värt det! också får jag lite vila på det hela. skulle även ha ringt på skolan och sagt det till min handledare, eller kanske kan maila.

nä, ska väl röja undan i köket efter att ha röjt i skåpen.
tjingeling så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0