Tvättis

Ikväll har jag tvättstugan, så nu ska jag försöka tvätta upp allting innan vi flyttar, iallafall de mesta. Kommer säkert dimpa ner något i tvättkorgen innan vi flyttar. Men de mesta är iallafall borta så då behöver jag inte börja tvätta de första jag gör när vi flyttar. Det ska bli himla härligt!! Äntligen, imorgon bitti åker vi och hämtar nycklarna!! :) Så då ska Lovisa för första gången få se hur det ser ut där vi ska flytta, hon var nämligen inte med sist när vi var och kikade.

Annars så är det rätt tomt här hemma. Vi har faktiskt rensat & tömt de mesta. Det som är kvar är badrummet och köket. Men det är sånt som blir allra sist, typ på torsdag kväll!

Nu ska jag lägga Lovisa, sen springa ner i tvättis!
Sen ikväll äre ju desperate housewives! ;)
tjingeling så länge gott folk!


Kommentarer
emma

det blev en emmaljunga duo edge, den som stod där som var nedsatt pris:)

2011-12-01 @ 09:16:40
URL: http://saema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0