stök

Känns som om allt bara är i en röra och jag försöker. Reine är sjuk, Frida är grinig och när Lovisa kommer hem från dagis är hon lite av ett eko. Hur mycket man än plockar drar Frida fram ännu mer. Samtidigt som man mitt i allt håller på flyttpackar. Jag har lyckats plocka ner alla filmer, tv-spel, Lovisas filmer, spel och pussel. Har även hunnit med sängkläder, gardiner, handdukar, allt i förrådet och idag började jag plocka ned kläderna våra i ikea kassar.

Så jag vet inte hur vi ska göra i helgen, jag är ledig. Antingen så stannar vi hemma och fortsätter packa, men vad? känns som jag plockat ned allt som vi inte använder just nu. Har även hunnit rensa garderoben som resulterade till att 1 svart säck ska kasseras. och åker vi till hammarn, så ska jag måla en byrå som jag ska ha på fridas rum och åka på ikea!

vi får helt enkelt se!
nu tror jag det blir kväll, är helt slut.
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0