snart, snart!

nu är det faktiskt bara 1 månad kvar tills vi flyttar om vi inte får göra det tidigare, ska ringa imorgon om det och kika vilken dag dom skulle ha besiktning. känns verkligen såå kul. kanske borde åka och kika på tapeter någon dag! och i helgen blire plugg för fulla muggar, hur ska jag annars hinna?

jag har ju som funderat och hoppas nu att jag får genomföra min plan. jag ska nämligen pausa mitt pluggande. min plan är att plugga november ut och sen pausa under december, annars så skulle jag ha haft slutprov dagen före julafton och det känns inte så lockande. plus att jag säkert kommer få mycket jobb i december, och jobbet går före. skulle kunna jobba varje dag! så himla roligt på jobbet och jag har nog världens bästa arbetskamrater!

på fredag tänkte jag gå ut också! det ska bli kanon roligt, var himla länge sen nu! vet dock inte vad jag ska ha på mig riktigt. hur mycket ska man klä upp sig? ;) haha! blir nog iallafall en vinkväll! =)

nu ska jag kolla på 112 på liv och död, sen sova!
tjingeling så länge!


Kommentarer
Magda

Det kommer bli skit kul på Fredag :-) Jag kommer med tåget vid 4a på Fredag så vid 6 bör jag vara hemma..

2011-11-01 @ 21:29:16
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Maja

Jag kanske också ska ut på fredag, tror jag bränner in efter jobbet :) Kanske ses då då? :)

2011-11-03 @ 18:05:01
URL: http://mwahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0