pluggplugg

idag är jag ledig, känner jag för att plugga? nej, inte alls. jag känner inte att jag har tid, fast att jag har all tid i världen. vet inte riktigt hur jag ska styra upp det, men förmodligen blir det plugg hela helgen. kanske likabra det, när man är hemma hos päronen så att dom kan ta frida medan jag pluggar. kanske får jag massor gjort, jag hoppas.

idag ska jag försöka hinna på fresk och kolla på tapeter till ny lägenheten! se vad det kommer kosta osv. tänkte också åka på kapphal och köpa ett svart linne till Lovisa som hon kan ha under sin häxklänning imorgon då det är halloween disco på dagis!

nä, kanske man ska ta sig en dusch... men jag orkar inte, är så förbaskat trött. kanske därför jag inte orkar med plugget, för jag vil bara vara. jag har ju inte hunnit varit mammaledig än. kanske det är dags att vara det?


Kommentarer
Magda

Gaah, jag har INGEN aning alls om vad jag ska ha, har en svart enkel klänning jag funderade på men tänkte att de kanske blir för mkt.. men nu om du ska ha klänning kan ju jag med ha det kanske:D.. annars funderar jag på Jeans och nån vanlig topp, tänkte kika förbi på stan efter jobbet å se om jag hittar nått bra!

2011-11-02 @ 13:51:50
URL: http://maggiehoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0